Kanał FOX przechodzi rebranding. Należący do FOX International Channels kanał zmienia pozycjonowanie. Otrzyma również nowy logotyp. Zgodnie z nowym credo „best shows first” na antenie pojawią się najświeższe serialowe hity.
Proces rebrandingu FOX wspiera, należący do grupy Dentsu Aegis Netywork Polska, dom mediowy Vizeum. Kampania rebrandingowa będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na nośnikach outdoor. Po raz pierwszy w działaniach kanału FOX zostaną wykorzystane siatki wielkoformatowe, które będzie można zobaczyć w centrum Warszawy oraz Katowic.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.
FOX to kanał rozrywkowy z portfolio FOX International Channels - producenta i dystrybutora płatnych kanałów telewizyjnych, będącego częścią multimedialnego koncernu News Corporation. Kanał powstał w 1993 roku, a obecnie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych w 100 krajach.
Proces rebrandingu FOX wspiera, należący do grupy Dentsu Aegis Netywork Polska, dom mediowy Vizeum. Kampania rebrandingowa będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na nośnikach outdoor. Po raz pierwszy w działaniach kanału FOX zostaną wykorzystane siatki wielkoformatowe, które będzie można zobaczyć w centrum Warszawy oraz Katowic.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.
FOX to kanał rozrywkowy z portfolio FOX International Channels - producenta i dystrybutora płatnych kanałów telewizyjnych, będącego częścią multimedialnego koncernu News Corporation. Kanał powstał w 1993 roku, a obecnie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych w 100 krajach.