ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką.
Od początku sierpnia za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzeniem bloga marki będzie odpowiadać, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencje Isobar. Isobar będzie zajmować się również prowadzeniem kampanii reklamowych w social media.
Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres 3 lat. Od roku 2012 marka ŠKODA współpracowała z agencją Kalicińscy.com, z którą z sukcesami zrealizowała wiele projektów, m.in. kampanie wprowadzające na rynek nowe produkty (ŠKODA Citigo, ŠKODA Octavia, ŠKODA Rapid Spaceback) i kampanię Kobiece Jazdy.
Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres 3 lat. Od roku 2012 marka ŠKODA współpracowała z agencją Kalicińscy.com, z którą z sukcesami zrealizowała wiele projektów, m.in. kampanie wprowadzające na rynek nowe produkty (ŠKODA Citigo, ŠKODA Octavia, ŠKODA Rapid Spaceback) i kampanię Kobiece Jazdy.