W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
W ramach akcji komunikacyjnej wspierającej innowacyjny wizerunek Media Markt powstał serwis przerwanameczyk.pl. Biorący udział w piłkarskich zmaganiach, za pomocą technologii Bluetooth, łączą swoje telefony z głównym monitorem i mogą grać w wirtualne "piłkarzyki".
Zagrać można za pomocą strony internetowej, ale także w każdym z salonów Media Markt. Na najlepszych uczestników czekają piłkarskie nagrody: piłki adidas Micoach Smart Ball. konsole Playstation 4, telewizor Samsung oraz karty podarunkowe.
Aktywację konsumencką wspiera kampania na Facebooku.
Za kreację, development oraz wsparcie reklamowe aplikacji odpowiada Lubię to - linked by Isobar.