Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
Działania social media są cześcią kampanii wspierającej najnowszy pakiet operatora. Skierowane do dwóch osób rozwiązanie promuje nowa gwiazda Play – Pascal Brodnicki. Isobar Polska odpowiada za strategię komunikacji i egzekucję działań w mediach społecznościowych. Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. W ramach kampanii przygotowano szereg animowanych kreacji, każda z nich została opracowana z myślą o innej grupie użytkowników a poszczególne grupy zostały wyselekcjonowane w oparciu o zachowania ich członków. Narzędzie segmentacyjne zostało stworzone przez Creative Shop.
Isobar Polska współpracuje z Play od 2013 r. Agencja odpowiada za obsługę social media operatora oraz za realizacje wybranych projektów digital oraz projektów specjalnych.