Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Dobenox i Dobenox Forte to pierwszy lek bez recepty na przewlekłą niewydolność żylną z dobezylanem wapnia.
Spot nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN). Tylko w ubiegłym roku IZN zorganizował 24 spotkania w wybranych miastach na terenie całej Polski, podczas których wykonywano bezpłatne badania USG Dopplera diagnozujące stan żył kończyn dolnych. W ramach akcji, eksperci IZN prowadzili również działania edukacyjne, informując pacjentów czym jest PNŻ oraz jak zapobiegać rozwojowi choroby.
Scenariusz spotu reklamowego odwołuje się do badań przeprowadzonych w trakcie spotkań z pacjentami. Lekarze z mobilnej przychodni Instytutu Zdrowych Nóg przebadali i ankietowali ponad 6000 pacjentów cierpiących na żylaki, obrzęki i ból kończyn dolnych.
Od połowy kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania prasowa obejmuje tytuły skierowane do kobiet, life stylowe oraz tematyczne m.in. NAJ, Życie na Gorąco, Chwila dla Ciebie, Kobieta i Życie, Na Żywo, Olivia, Pani, Relaks, Rewia, Show, Świat & ludzie, prasa katolicka i inne. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35 sekundowy spot.
Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek.
-koniec-