W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojed...
Punktem centralnym kampanii jest dedykowany program telewizyjny marki Lurpak we współpracy ze stacją Kuchnia+ - o nazwie „AKCJA IMPROWIZACJA”. Program będzie się składał z ośmiu odcinków emitowanych co tydzień w piątki na antenie Kuchni+ o godz. 21.30. Twarzą kampanii oraz programu została Monika Dąbrowska – zwyciężczyni 2 edycji programu Hell’s Kitchen i szefowa kuchni w restauracji Endorfina. W każdym odcinku pojawiać się będą goście specjalni blogerzy kulinarni, osoby ze świata biznesu i sztuki, którzy dzielą pasję gotowania m.in. Tomasz Woźniak, Tomasz Czajkowski, Paulina Wnuk, Karolina i Maciej Szaciłło. Każdy odcinek to rywalizacja pomiędzy prowadzącą program Moniką a zaproszonym gościem. Rywalizacja będzie polegać na przygotowaniu wykwintnego dania z wybranych składników znajdujących się w specjalnym pudełku tzw. Magic Box ( w każdym odcinku zawartość magic boxa będzie się zmieniać) Skład pudełka każdorazowo będzie zaskoczeniem dla osoby „wyzwanej”. Bez wcześniejszego przygotowania, będzie musiała stworzyć danie z podanych składników nawiązującą do tematyki odcinka. Każdemu odcinkowi dedykowana będzie inna tematyka lifestylowo-kulinarna będą to m.in. podróże, film, zmysłowość i afrodyzjaki, trunki, nauka, technika&technologia.
Dobre jedzenie nie musi być skomplikowane ani pochłaniać wiele czasu – to czego tak naprawdę potrzeba to dobrej jakości składniki oraz odrobiny kreatywności w kuchni. By przygotować wyśmienite danie nie trzeba postępować zgodnie z przepisami kulinarnymi, odmierzać każdego grama i każdej łyżki. Wszystko zależy od pozytywnego nastawienia i pojemności kulinarnej wyobraźni kucharza. Zasada jest jedna nie ograniczać się w kuchni! Marka Lurpak w swojej najnowszej kampanii zachęca Polaków do porzucenia książek kucharskich na rzecz kreatywności i odwagi w eksperymentowaniu z nowymi smakami. – komentuje Roman Jawczak, Marketing Manager w Arla Foods.
Równolegle do programu przygotowany został konkurs, w którym nagrodą główną jest możliwość udziału w ostatnim odcinku programu. Zadaniem uczestników jest wysłanie przepisu na autorskie danie z wykorzystaniem masła Lurpak wraz ze zdjęciem oraz uzasadnienie dlaczego zasługuje na nagrodę. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone udziałem w finale oraz możliwością rywalizacji o 15 tysięcy złotych.
Od połowy kwietnia Działania mediowe w kampanii obejmują emisję 30’’ oraz 15’’ spotów w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. W sieci kin Multikino oraz Helios pojawią się 60” spoty. Działania w internecie obejmują kampanię w modelu programmatic oraz działania display w modelu performance. Na potrzeby programu stworzono dedykowany mu fanpage. W wybranych tytułach prasowych Burda m.in. Claudia, Gala, Moje Gotowanie pojawią się reklamy prasowe.
Za przygotowanie kampanii w tym pomysł, strategię oraz realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z iProspect, Amnet oraz Lubie to – linked by Isobar. Za koncept kreatywny oraz kreacje spotów odpowiada W&K London.