Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należąc...
W każdym tygodniu czerwca na stronie http://gramyobahamy.pl./ będą udostępniane animacje, których bohaterami będą Angry Birds. Każdy z uczestników konkursu będzie musiał nagrać krótką, humorystyczną scenkę pasującą do wyświetlonej w danym tygodniu animacji. Filmiki mają być przygotowane z wykorzystaniem aplikacji Boomerang i udostępnione na Instagramie z hashtagiem #gramyobahamy. Gotowe prace będą również publikowane w galerii umieszczonej na stronie konkursowej. Najlepsze prace zostaną nagrodzone etui na telefony komórkowe z wizerunkiem Angry Birds, a autor zwycięskiego projektu otrzyma dwuosobową wycieczkę na Bahamy.
Konkurs będzie wspierany za pomocą Facebook Ads, na profilu Twitter marki Plus. Akcję będzie również wspierać kampania online (display, mailing, działania AdWords, sieci afiliacyjne). Spoty promujące aktywację pojawią się w TVN i w Polsacie. Dodatkowe, niestandardowe działania będą prowadzone na kanale Comedy Central.
Vizeum Polska współpracuje z markami należącymi do grupy Cyfrowy Polsat od grudnia zeszłego roku. Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy odpowiada za całościową obsługę mediową oraz wybrane aktywacje specjalne.