Folik® Mama, należąca do Gedeon Richter marka suplementów dla kobiet w ciąży, rusza z kampanią wizerunkową, która ma zachęcić przyszłe mamy do odpowiedniego odżywiania i właściwej suplementacji. Za działania reklamowe odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
Osią komunikacji jest konkurs, organizowany za pośrednictwem strony www.swiadomemacierzynstwo.com, w ramach którego przyszłe mamy mogą sprawdzić swoją wiedzę o odżywaniu w ciąży przechodząc przez krótki quiz oraz wziąć udział w konkursie, opisując swoją najdziwniejszą zachciankę żywieniową w trakcie ciąży. Konkurs trwa do 10 kwietnia, do wygrania są specjalnie przygotowane albumy, dzięki którym przyszłe mamy będą mogły w kreatywny sposób udokumentować pierwszy rok życia dziecka, a także kocyki LaMillou.
Działania komunikacyjne w ramach kampanii wspierają bloggerki, Oczekując.pl, Panna Anna Biega i Szczesliva, które podzielą się swoimi wspomnieniami o żywieniu podczas z ciąży z przyszłymi mamami. Akcję wspiera kampania display oraz reklamy prasowe w magazynach „Mamo To Ja”, „Twoje Dziecko” oraz „Twój Maluszek”.
Za koncepcję i realizację wszystkich działań odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zakupem mediów zajął się dom mediowy One House.
Folik® Mama 1 oraz Folik® Mama 2/3 to suplementy diety przeznaczone dla kobiet odpowiednio w pierwszym trymestrze ciąży (do 13. tygodnia ciąży) oraz w drugim i trzecim trymestrze ciąży (od 14. do 40. tygodnia ciąży), jak również w okresie karmienia piersią. Folik® Mama zawiera składniki, które trudno uzupełnić za pomocą codziennej diety i dostarcza tylko to, co niezbędne dla przyszłych mam.