Trwa kampania marki Triumph promująca serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną specjalnie z myślą o pełnych, kobiecych kształtach. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują prasę oraz internet.
Triumph jako marka ze 130-letnią tradycją w tworzeniu bielizny najwyższej jakości, podkreślającej kobiecą sylwetkę, jest niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie profesjonalnego doboru bielizny. Marka Triumph wie, że pełny biust wymaga odpowiedniego wsparcia oraz perfekcyjnego dopasowania, dlatego najnowsza kampania reklamowa promuje kobiecą kolekcję Beauty-Full, w której to konsumentki znajdą modele w rozmiarach nawet do miseczki H.
Kampania reklamowa kolekcji Beauty-Full obejmuje działania w prasie oraz
w internecie. Od lutego w wybranych tytułach prasowych (Avanti, Twój Styl, Olivia, Show, Grazia) pojawiają się kreacje reklamowe wraz z dołączonymi kartami podarunkowymi o wartości 50 zł, które można wykorzystać w salonach marki na zakup dowolnego biustonosza z kolekcji Beauty-Full. Działania w internecie obejmują reklamę display w modelu performance na portalach horyzontalnych oraz tematycznych, reklamę w newsletterach oraz GDN. Internauci kartę podarunkową mogą pobrać na specjalnie zaprojektowanym landing page’u dostępnym pod adresem www.promocja-triumph.pl.
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kampania potrwa do końca kwietnia br.
-koniec-
O Triumph
Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Firma jest obecna w ponad 120 krajach oferując swoje kluczowe marki: Triumph®, sloggi®, Valisère® i HOM®. Triumph na całym świecie współpracuje z 40 000 klientami multibrandowymi i sprzedaje swoje produkty w 2 100 salonach Triumph oraz w kilku własnych sklepach internetowych. Triumph zatrudnia ponad 33 000 pracowników i osiąga obroty wysokości 1.9 miliardów CHF (2013). Jest członkiem zarówno Business Social Compliance Initiative (BSCI) jak i Global Social Compliance Programme (GSCP).
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.