W lipcu Anna Lasmanowicz rozpoczęła pracę jako e-Commerce Consultant w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. w Interactive Solutions oraz Marketing House.
W Hypermedia linked by Isobar Lasmanowicz dołącza do zespołu odpowiedzialnego za planowanie strategii i działań w zakresie eCommerce i Brand Commerce. Współpracując z eCommerce dyrektorem Michałem Kreczmarem, zajmie się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych, optymalizacją projektów i procesów eCommerce dla klientów agencji oraz grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Odkąd postawiliśmy na strategię Brand Commerce, nie przestajemy się rozwijać – tak od strony planowania i realizowania licznych projektów dla polskich i globalnych klientów, jak i od strony poszerzania kompetencji w Hypermedia. Pasja i doświadczenia Anny w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży. – Komentuje Agata Szeliga Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.
Lasmanowicz swoją przygodę ze światem nowych technologii rozpoczęła pracując dla interaktywnego magazynu o modzie i sztuce. Dalsze doświadczenie zdobywała po stronie międzynarodowych agencji marketingowych. Przez ostatnie dwa lata rozwijała swoje kompetencje w Interactive Solutions (Saatchi & Saachi), gdzie jako eCommerce Junior Project Manager, a następnie Global eCommerce Producer odpowiadała za kampanie dla marki Bosch oraz marek z portfolio Procter & Gamble. Ma doświadczenie w pracy na rynkach EMEA, NA oraz LATAM.
Wcześniej pracując w Marketing House (Havas Worldwide), realizowała projekty z obszaru eCommerce dla T-Mobile Polska. Prowadziła także działania m.in. dla Carlsberg Polska, Dell, Peugeot, Kimberly-Clark.
-Koniec-
O Hypermedia linked by Isobar:
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.
O Dentsu Aegis Network Polska:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com