Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar.

Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do n...
Rusza akcja informacyjna Fundacji ITAKA i Lotniska Chopina w Warszawie

Ostatni weekend sierpnia to czas masowych powrotów z wakacji. Przez lotniska i dworce przewijają się tysiące ludzi, którzy wracają z podróży i tych, którzy oczekują na swoich bliskich. Ale są też tacy, którzy na swoich bliskich czekają znacznie dłużej…
pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym
Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut

Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami i aktywności w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich Mistrzostw Świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social media zwiększyło ...
Argentyna-Holandia – kibice znudzeni, ale cierpliwi

Drugi mecz półfinałów mundialu Argentyna-Holandia, jeśli przejdzie do historii, to z zupełnie innego powodu niż mecz Brazylia-Niemcy – raczej z powodu braku emocjonujących wydarzeń. Mimo to utrzymał on widzów przed telewizorami zdecydowanie dłużej niż wtorkowy półfinał. ...
Mecz Brazylia–Niemcy – rekordowa oglądalność w TV i social media (infografika)

Za nami, jak do tej pory, najbardziej emocjonujący mecz tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej – Niemcy vs. Brazylia – który na stałe zapisze się na kartach historii światowego futbolu. Raport przygotowany przez Dentsu Aegis Network pokazuje, że pierwszy półfinało...
Isobar Poland obsługuje Monte na Facebooku

Agencja została wybrana przez koncern Zott do kompleksowej obsługi marki Monte na Facebooku.
Total stawia na branded content 

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network, realizują opartą o branded content kampanię reklamową dla marki Total. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis www.teamtotal.pl, który w dniu dzisiejszy ma swoją premierę.  
Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar.

Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do n...
Rusza akcja informacyjna Fundacji ITAKA i Lotniska Chopina w Warszawie

Ostatni weekend sierpnia to czas masowych powrotów z wakacji. Przez lotniska i dworce przewijają się tysiące ludzi, którzy wracają z podróży i tych, którzy oczekują na swoich bliskich. Ale są też tacy, którzy na swoich bliskich czekają znacznie dłużej…
pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym
Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut

Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami i aktywności w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich Mistrzostw Świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social media zwiększyło ...
Argentyna-Holandia – kibice znudzeni, ale cierpliwi

Drugi mecz półfinałów mundialu Argentyna-Holandia, jeśli przejdzie do historii, to z zupełnie innego powodu niż mecz Brazylia-Niemcy – raczej z powodu braku emocjonujących wydarzeń. Mimo to utrzymał on widzów przed telewizorami zdecydowanie dłużej niż wtorkowy półfinał. ...
Mecz Brazylia–Niemcy – rekordowa oglądalność w TV i social media (infografika)

Za nami, jak do tej pory, najbardziej emocjonujący mecz tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej – Niemcy vs. Brazylia – który na stałe zapisze się na kartach historii światowego futbolu. Raport przygotowany przez Dentsu Aegis Network pokazuje, że pierwszy półfinało...
Isobar Poland obsługuje Monte na Facebooku

Agencja została wybrana przez koncern Zott do kompleksowej obsługi marki Monte na Facebooku.
54
55
56
57
58
59
60
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.