,,Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że ponad 60% chorych wygrywa walkę z nowotworem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej."   

Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku. 
Piotr Kossakowski dołącza do Carat Polska 

Do zespołu domu mediowego Carat Polska dołączył Piotr Kossakowski, obejmując stanowisko Digital & Innovation Managera. Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia i GG Network. 
7 zawodnik reprezentacji Polski - Kibice w social mediach

To były cudowne trzy tygodnie dla wszystkich fanów piłki siatkowej, a w szczególności dla Polaków. Siatkarskie Mistrzostwa Świata zakończyły się w najpiękniejszy z możliwych sposobów. Polska reprezentacja przed własną publicznością wywalczyła upragnione złoto. Po 40 lata...
Total stawia na branded content 

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network, realizują opartą o branded content kampanię reklamową dla marki Total. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis www.teamtotal.pl, który w dniu dzisiejszy ma swoją premierę.  
Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar.

Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do n...
pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym
"Wielu ludzi udaje, że raka nie ma, wielu ludzi widząc coś co kojarzy się z rakiem, obchodzi  to szerokim łukiem. Dlaczego?"  

– napisała 12 października na swoim blogu Agnieszka, jedna z uczestniczek sesji zdjęciowej Photos for Life.
,,Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że ponad 60% chorych wygrywa walkę z nowotworem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej."   

Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku. 
Piotr Kossakowski dołącza do Carat Polska 

Do zespołu domu mediowego Carat Polska dołączył Piotr Kossakowski, obejmując stanowisko Digital & Innovation Managera. Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia i GG Network. 
7 zawodnik reprezentacji Polski - Kibice w social mediach

To były cudowne trzy tygodnie dla wszystkich fanów piłki siatkowej, a w szczególności dla Polaków. Siatkarskie Mistrzostwa Świata zakończyły się w najpiękniejszy z możliwych sposobów. Polska reprezentacja przed własną publicznością wywalczyła upragnione złoto. Po 40 lata...
Total stawia na branded content 

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network, realizują opartą o branded content kampanię reklamową dla marki Total. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis www.teamtotal.pl, który w dniu dzisiejszy ma swoją premierę.  
Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar.

Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do n...
pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym
54
55
56
57
58
59
60
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.