Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Pla...
Aneta Stańczak-Boużyk dołączyła do zespołu obsługującego Mondelez, w którym jako Communications Manager zajmie się obsługą kategorii kaw i ciastek. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała w MindShare Polska, Starcom Mediavest Group i ZenithOptimedia Group pracując dla takich Klientów jak GSK CH, UPC, Raiffeisen Polbank, Lisner/Muller, Kompania Piwowarska, Gillette. Ostatnio, jako Media Manager w ZOG zarządzała zespołem pracującym dla marki L’oreal Paris.
Robert Ploch objął stanowisko Communications Managera. W zespole obsługującym markę Mondelez będzie zajmował się takimi markami jak: Milka, Prince Polo, Alpen Gold i Tassimo. Robert posiada ponad 8 letnie doświadczenie w branży mediowej, wcześniej miał okazję pracować dla takich marek jak: Coca-Cola Company, Shell Global czy Kompania Piwowarska. Prace Roberta dwukrotnie zdobywały nagrody w konkursie Media Trendy oraz dwukrotnie były nominowane w konkursie EFFIE.
Do zespołu obsługującego Klientów Mattel, KRKA Polska, Pernod Ricard i Brother, dołączył Jakub Grzelak jako Communications Manager. Jakub ma ponad 8 letnie doświadczenie w branży mediowej. Wcześniej miał okazję realizować projekty komunikacyjne takich marek jak GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Allianz, Eurosport i Grupy Żywiec.
Grzelak i Ploch, dotychczas pracowali w MediaCom Warszawa na stanowiskach International Account Managerów.
Agata Szymańska dołączyła na stanowisko Senior Communications Plannera do zespołu obsługującego Klientów Arla, Triumph oraz Netia. Agata ostatni rok spędziła w agencji reklamowej H2O Creative, wcześniej zdobywała doświadczenie w domu mediowym Maxus.
Krzysztof Wus dołączył do Carat Polska do zespołu obsługującego markę Mondelez na stanowisko Communications Planner. Krzysztof przez ostatnie półtora roku miał okazję realizować kampanie komunikacyjne dla Kompanii Piwowarskiej w domu mediowym MEC.
Magdalena Wiśniewska z branżą mediową związana jest od 5 lat. Przed dołączeniem do domu mediowego Carat zajmowała się planowaniem działań offline i online dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Saab Miller, COTY. Ostatnio pracowała w domu mediowym MEC.
Paweł Działak objął stanowisko Junior Communications Plannera. Paweł ukończył stosunki międzynarodowe ze specjalizacją związaną z kreowaniem wizerunku marki w Internecie.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com. Carat Polska należy do grupy Dentsu Aegis Network Polska.