Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Marka Fisher-Price rozpoczyna kampanię skierowaną do rodziców, której hasło „Masz Tyle Do Odkrycia” zachęca by pozwolić maluchom odkrywać świat po swojemu i rozwijać się we własnym tempie.
Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie. Od 14 lutego w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30” spot. Reklama online wykorzystuje formaty wideo (pre roll screening oraz welcome screen) na stronach o tematyce kobiecej i parentingowej.
Działania w internecie obejmują także reklamy w Google Display Network, YouTube oraz na Facebook`u. Kampanię w telewizji i internecie uzupełniają wizerunkowe layouty prasowe w wybranych tytułach parentingowych (m.in. Dziecko, Mamo To Ja, Twój Maluszek, Twoje Dziecko). Za zaplanowanie i realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, iProspect oraz Isobar Polska. Adaptacją hasła marki i spotu oraz przygotowaniem kreacji online i prasowych zajęła się agencja PLEJ. Kampania potrwa do połowy marca.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com