Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.
Sarat na nowym stanowisku w Carat Polska będzie odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i komercjalizację produktów własnych m.in. House of Apps, House of Loop oraz House of Content. Dodatkowo Mateusz będzie aktywnie wspierał dział Client Service w zakresie pełnego wykorzystania synergii mediów, technologii, kreacji oraz data science jako wspólnych części ekosystemu komunikacji.
Mateusz z branżą mediów digital i marketingu jest związany od ponad 7 lat. Przed dołączeniem do Carat Polska doświadczenie zdobywał m.in. w Viacom Media Networks Polska oraz GG Network (dawne Gadu-Gadu). Mateusz jest absolwentem m.in. Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku E-Biznes.
Sarat na stanowisku Digital & Innovation Managera zastąpił Piota Kossakowskiego.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.
Carat Polska należy do grupy grupa Dentsu Aegis Network Polska.