Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia.
Pierwszą realizacją grupy będzie innowacyjne wsparcie międzynarodowych regat Energa Sopot Match Race w prestiżowym cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata, które po raz piętnasty odbędą się w Sopocie. Uznawana za jedną z najbardziej widowiskowych, rywalizacja jachtów odbędzie się pomiędzy 28 lipca a 1 sierpnia. W regatach swój udział zapowiedziały najlepsze ekipy żeglarskie z Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Szwajcarii, Danii i Nowej Zelandii. To jedyna tego rodzaju impreza w Europie Środkowo-Wschodniej i jedna z siedmiu na świecie.
- Jesteśmy absolutnie przygotowani do profesjonalnej obsługi dużych wydarzeń sportowych. Dzięki przynależności do grupy Dentsu mamy możliwość czerpać know-how i otrzymywać wsparcie bezpośrednio od najlepszych. Dzięki naszym kompetencjom i przewadze konkurencyjnej w zakresie innowacji, technologii i data jesteśmy w stanie uczynić widowiska sportowe jeszcze bardziej ekscytującymi dla kibiców, marek oraz mediów, równocześnie poszerzając grupę odbiorców i tworząc angażujący kontent – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Estern Europe.
Dentsu ma bogate doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi federacjami sportowymi oraz w realizacji projektów związanych z promocją masowych imprez sportowych. Kompetencje są szerokie: począwszy od opracowania strategii sportowego wydarzenia, poprzez pozyskanie sponsorów, nagłośnienie medialne, wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań aż po broadcasting i licencjonowanie relacji. Już w 1984 roku grupa realizowała projekty dla organizatorów Igrzysk Olimpijskich w Los Angeles. W swoim portfolio Dentsu Inc. ma m.in. współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA), Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki (IAAF). W kwietniu 2014 roku Dentsu Inc. podpisało kontrakt z Japońskim Komitetem Olimpijskim, który odpowiada za organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w 2020 r. w Tokio. Denstu Inc. będzie współtworzyło strategię marketingową Olimpiady, a także będzie odpowiadać za pozyskanie sponsorów oraz za licencjonowanie transmisji.
- koniec –
- Jesteśmy absolutnie przygotowani do profesjonalnej obsługi dużych wydarzeń sportowych. Dzięki przynależności do grupy Dentsu mamy możliwość czerpać know-how i otrzymywać wsparcie bezpośrednio od najlepszych. Dzięki naszym kompetencjom i przewadze konkurencyjnej w zakresie innowacji, technologii i data jesteśmy w stanie uczynić widowiska sportowe jeszcze bardziej ekscytującymi dla kibiców, marek oraz mediów, równocześnie poszerzając grupę odbiorców i tworząc angażujący kontent – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Estern Europe.
Dentsu ma bogate doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi federacjami sportowymi oraz w realizacji projektów związanych z promocją masowych imprez sportowych. Kompetencje są szerokie: począwszy od opracowania strategii sportowego wydarzenia, poprzez pozyskanie sponsorów, nagłośnienie medialne, wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań aż po broadcasting i licencjonowanie relacji. Już w 1984 roku grupa realizowała projekty dla organizatorów Igrzysk Olimpijskich w Los Angeles. W swoim portfolio Dentsu Inc. ma m.in. współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA), Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki (IAAF). W kwietniu 2014 roku Dentsu Inc. podpisało kontrakt z Japońskim Komitetem Olimpijskim, który odpowiada za organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w 2020 r. w Tokio. Denstu Inc. będzie współtworzyło strategię marketingową Olimpiady, a także będzie odpowiadać za pozyskanie sponsorów oraz za licencjonowanie transmisji.
- koniec –