Od lipca Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Di...
Amnet Polska to lokalny oddział globalnej struktury Dentsu Aegis Network Trading Desk, w Polsce obecna od 2012 roku. Amnet wykorzystuje wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance, jak i kampaniach brandowych w modelu RTB. Koncepcja HUB-u CEE ma na celu popularyzację i dostęp do wiodących technologii RTB/Programmatic Buying w krajach stosunkowo mniejszych od dotychczasowych rynków na których działa Amnet.
Jako grupa Dentsu Aegis Network chcemy dać dostęp wszystkim rynkom do najnowszych technologii, rozwiązań i wiedzy, które pozwolą umocnić naszą pozycję w regionie CEE. Polski rynek stał się ważnym punktem na mapie Amnetu, doświadczenie i wiedza zdobywane przez lata pozwolą nam rozwijać strukturę w kolejnych krajach. Dodatkowo wybór Warszawy na HUB RTB jest o tyle korzystny, że to w Warszawie mają swoje regionalne siedziby nasi partnerzy tacy jak DoubleClick i AdForm. – Komentuje Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska & CEE
Pierwsze umowy zostały podpisane z Bułgarią oraz Węgrami na ich mocy w lipcu zostaną zrealizowane pierwsze kampanie w modelu RTB/Programmatic Buying. Wszystkie operacje oraz szkolenia będą realizowane przez Polski oddział. Za rozwój HUB-u odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska.
Paweł Laskowski od 2012 roku związany jest z Amnet Polska i obejmuje stanowisko Managing Directora. Wcześniej był prezesem zarządu spółki informatycznej Comtica, współtwórcą i przewodniczącym rady nadzorczej 4fun.TV S.A., członkiem rady nadzorczej Streemo Sp z o.o., współautorem projektu multiscreen.tv. Od roku 2008 związany jest z rynkiem reklamy. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego spółki Sabela Media Polska oraz był szefem polskiego oddziału Bbelements. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.
-koniec-
O AMNET Polska:
AMNET to globalna sieć spółek wykorzystujących wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance jak i kampaniach brandowych programmatic buying i w modelu RTB. AMNET wchodzi w skład Aegis Trading Desk. Polski oddział to jeden z jedenastu oddziałów, które znajdują się m.in. w Australii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Szwecji oraz USA. AMNET działa globalnie według jednego systemu procedur z wykorzystaniem zunifikowanych narzędzi i algorytmów optymalizacyjnych. Amnet Polska jest częścią Amplifi Polska.
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 1230 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 27 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.pl