Do zespołu Hypermedia linked by Isobar - HUBu technologicznego należącego do grupy Dentsu Aegis Network, dołącza Marcin Bobowicz, obejmując nowo utworzone stanowisko szefa działu mobilnego (Head of Mobile).
Bobowicz będzie odpowiadał za strategię, partnerstwa, doradztwo, rozwój usług i produktów mobilnych oraz koordynację działań w całym obszarze mobile/non-PC dla klientów Hypermedia oraz grupy Dentsu Aegis Network Polska.
- Smartfony i tablety rewolucjonizują nasze życie, zmieniając tym samym sposób komunikacji marek z klientami. W Hypermedia produkty mobilne powstają od kilku lat, ale teraz koncentrujemy się na Brand Commerce – strategii mającej na celu budowanie rozwiązań, które nie tylko angażują firmy w dialog z konsumentem, ale prowadzą dalej - do zakupu i lojalności wobec marki. Urządzenia przenośne są kluczowym elementem tej strategii – jak pokazują raporty, transakcje mobilne stanowią już ok. 30% wszystkich płatności internetowych zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych - komentuje Agata Szeliga – Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Hypermedia. –Zatrudnienie Marcina jest ważnym krokiem w rozwoju portfolio Brand Commerce - będziemy mogli sprawniej odpowiadać na biznesowe potrzeby naszych klientów. Podobnie jak w przypadku innych kluczowych dla Hypermedii kompetencji, teraz także i w usługach mobilnych stworzymy MCOE - Mobile Center of Expertise – tak dla klientów w Polsce jak i na świecie.
Marcin od ponad dekady związany jest z tematyką urządzeń przenośnych, a od 5 zawodowo zajmuje się mobilem na styku biznesu i technologii. Przez ostatnie 3 lata związany był z Agorą, ostatnio jako Kierownik Rozwoju Aplikacji Mobilnych. Wcześniej pracował dla Wirtualnej Polski oraz Orange.
-Koniec-
O Hypermedia linked by Isobar:
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com