Artur dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Jako New Business & Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska o...
Malinowski ma ponad 7 letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Od 2010 roku związany był z domem mediowym Media Direction OMD, od Digital Plannera po Digital Managera. Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję Digital Group Account Directora. Podczas swojej pracy Artur miał okazję z powodzeniem realizować projekty dla takich klientów i marek jak: PSA (Peugeot & Citroen), PepsiCo, AmRest, Hasbro, The Walt Disney Company, Polkomtel czy Sony Mobile Communication.
Artur jest laureatem konkursu IAB Mixx Awards 2012 w kategorii gry.
Artur jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz University of Salford w Manchesterze. Aktualnie kontynuuje naukę w SGH w ramach studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard, Generali, Proama czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.