Microsoft wprowadza na rynek i rozpoczyna kampanię promującą nowy model telefonu Microsoft Lumia 640. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz niestandardowe działania w aplikacji Spotify oraz Endomondo. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z gr...
Duży, 5 calowy wyświetlacz HD, mocne podzespoły, Windows Phone 8.1 oraz wygoda usług firmy Microsoft – wbudowanych i gotowych do użycia. To najlepszy opis najnowszego telefonu od Microsoftu. Smartfon Lumia 640 objęty jest dodatkowo promocją, w ramach której można wypróbować pełną wersję Office 365 Personal na komputerze i tablecie. Dzięki temu użytkownik ma dostęp do przestrzeni dyskowej OneDrive na miliony zdjęć, filmy i inne dokumenty.
Rynkowa premiera modelu Lumia 640 wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną, którą na zlecenie Microsoft przygotował dom mediowy Carat z grupy Dentsu Aegis Network Polska. Od końca kwietnia na ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych pojawiają się 30 sekundowe spoty. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisach VOD, social media oraz komunikację w digitalu . Działania online obejmują m.in. wykorzystanie aplikacji Spotify oraz Endomondo. W muzycznej aplikacji Spotify zbudowana została specjalna platforma, która ma na celu dopasowanie muzycznej playlisty do użytkownika. Użytkownicy deklarują jak będą korzystać z nowej Lumia 640 i jaki preferują gatunek muzyki. Na podstawie tych danych tworzona jest indywidualna playlista. W aplikacji Endomondo stworzona została specjalna majowa rywalizacja „Osiągaj więcej z Lumia 640!”, w której do wygrania były 3 smartfony Microsoft Lumia 640.
Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Carat. iProspect Polska oraz Isobar Polska odpowiadają za realizację działań w social media (YouTube, Facebook). Kreacje przygotowała agencja McCann London. Kampania potrwa do końca czerwca.
Kampanię koordynują ze strony Microsoft: Piotr Szymanek, Bartłomiej Piekło oraz Anna Rekus.
Link do spotu:
-koniec-
Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.