Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła czwórka nowych pracowników: Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński jako Senior Communications Planerzy, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk jako Junior Communications Plan...
Kinga Maliszewska dołączyła do zespołu obsługującego Proama i Generali jako Senior Communications Planner. Przez ostatnie cztery lata związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie realizowała kampanię m.in. dla takich klientów jak Mars&Wrigley, Bayer, Ryanair, Łomża czy Pracuj.pl.
Do zespołu obsługującego markę Reebok dołączył Jacek Chodziński, obejmując stanowisko Senior Communications Plannera. Jacek Chodziński posiada blisko 5-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej które zdobywał w MEC współpracując na takich klientach jak Nestle, Henkel czy Comarch.
Wojciech Królik dołączył do zespołu zajmującego się obsługą LEGO jako Junior Communications Planner. Wcześniej związany był z branżą FMCG. Pracował jako inżynier produkcji zajmując się m.in. usprawnieniami procesów produkcyjnych, wdrażaniem innowacji oraz analizą przyczyn źródłowych pojawiających się problemów.
Aleksiej Pastuszyk przed dołączeniem do Carat Polska, pracował w DDC Media gdzie odpowiedzialny był za analizy rynkowe, planowanie i zakup mediów online. W trakcie swojej kariery miał okazję pracować dla takich klientów jak Pandora, Drogerie Natura, Kaspi Bank czy XL Energy Drink. W Carat Polska będzie odpowiedzialny za wsparcie zespołu w zakresie lokalnych i globalnych działań online dla Microsoft.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.
O Dentsu Aegis Network Polska:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.pl