Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Zottarella to marka różnorodna – jako jedyna na rynku oferuje oprócz klasycznego smaku mozzarelli także wersję z bazylią oraz z dodatkiem pikantnej papryczki peperoncini. Kampania mediowa ma na celu mocne podkreślenie wyjątkowości i różnorodności produktu.
Poprzez wielokanałową kampanię inspirujemy konsumentów i zachęcamy ich do kuchennych eksperymentów z wykorzystaniem różnych wariantów Zottarelli. W tym celu marka przygotowała dla swoich konsumentów wyjątkową książkę kucharską „Gotowanie z białym zlotem” w wersji papierowej i skróconej wersji elektronicznej dostępnej na stronie www.zottarella.pl. W książce oraz na stronie internetowej miłośnicy białego przysmaku znajdą kilkadziesiąt zdrowych i ciekawych przepisów na przystawki, zupy, sałatki, dania obiadowe z wykorzystaniem Zottarelli.
Silnym elementem komunikacji jest kampania prasowa. Wykorzystywane są różne layouty reklamowe, mające na celu zaskakiwać czytelnika zarówno niestandardowym formatem jak i nieoczywistym otoczeniem redakcyjnym. Layouty prasowe pojawiają się w prasie kobiecej, kulinarnej i wnętrzarskiej.
Obecność w prasie jest wspierana działaniami online. Reklama Zottarelli obecna jest na najpopularniejszych serwisach kobiecych i kulinarnych oraz a mediach społecznościach.
Kampanii towarzyszy konkurs przygotowany wraz z portalem gotujmy.pl. Zapraszamy konsumentów do odkrywania Zottarelli i nagradzamy ich jedną z 500 książek kucharskich „Gotowanie z białym złotem”.
Za strategię obecności w mediach oraz za ich zakup odpowiada dom mediowy Carat Polska. Kreacje wykorzystane w komunikacji internetowej przygotowała agencja Isobar Polska. Działania w intrenecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Agencje te działają w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Kreacje prasowe przygotowała agencja Delikatessen.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.
O Zott
:
ZOTT Polska Sp. z o.o. od kilkunastu lat dostarcza na polski rynek najwyższej jakości produkty mleczne - jogurty, desery, napoje i inne artykuły, które cieszą się uznaniem zarówno wśród konsumentów, jak i handlowców. Szczególnie istotna jest dla nas opinia konsumenta, która przyświeca strategii naszego przedsiębiorstwa: „Życzenia konsumentów wyznaczają naszą drogę!”. Dziś ZOTT posiada w swojej ofercie najbardziej rozpoznawalne marki na rynku przetworów mlecznych takie jak Jogobella, Monte czy Serduszko.