Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Jogobella Panna Cotta to jogurt Jogobella o smaku panna cotta, dokładnie taki, jaki Włosi kochają najbardziej. Dostępny jest w czterech wyjątkowych smakach: truskawka panna cotta, jagoda panna cotta, brzoskwinia panna cotta, wiśnia panna cotta.
Kampania komunikacyjna launch nowego produktu prowadzona jest w wielu różnych kanałach, komunikacja oparta jest się na podkreśleniu włoskiego stylu i smaku nowego produktu.
Jogobella Panna Cotta zachęca i inspiruje swoje konsumentki do zaprojektowania własnego wyjątkowego etui na laptopa na wzór włoskich atelier mody. Kreator dostępny jest na stronie www.jogobella.pl. Najbardziej kreatywne projekty będą realizowane – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie etui, każdy dostanie także kod VOD na film „Zakochani w Rzymie”, a na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: skuter Vespa.
Kolejnym silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 30 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Spot nawiązuje do włoskiego standardu muzycznego „Ti Amo”.
Równolegle wystartowała kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej - są to wizerunkowe tablice 6x3 i citylighty na terenie 11 największych miast Polski.
Za zaplanowanie i zakup mediów, a także za kreację i realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i Isobar Polska. Działania Out Of Home realizuje agencja Posterscope Poland, a działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Spoty radiowe przygotowała agencja Pahnke, kreacje OOH przygotowała agencja M+K.
Kampania potrwa do początku czerwca.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.