Do zespołu Amnet Polska, wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Piotrowski na stanowisko Trader. Wcześniej pracował w IDMnet Network jako Programmatic Trading Manager.
W związku ze wzrostem liczby realizowanych projektów reklamowych RTB/Programmatic Buying, Amnet Polska powiększa swój zespół o nowego Tradera – Jana Piotrowskiego. Na tym stanowisku Jan odpowiada za bieżące zarządzanie kampaniami oraz ich optymalizację dla kluczowych klientów.
Jan Piotrowski w Amnet Polska jako Trader będzie zajmował się analizą i optymalizacją kampanii w modelu Real-Time Bidding. W branży e-commerce i reklamy internetowej pracuje od 2012 roku. Ostatnio zajmował się zakupem i optymalizacją kampanii RTB w sieci reklamowej IDMnet, a wcześniej budowaniem portfolio sieci IDMnet oraz Adaction.
-koniec-
O AMNET Polska:
AMNET to globalna sieć spółek wykorzystujących wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance jak i kampaniach brandowych programmatic buying i w modelu RTB. AMNET wchodzi w skład Aegis Trading Desk. Polski oddział to jeden z jedenastu oddziałów, które znajdują się m.in. w Australii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Szwecji oraz USA. AMNET działa globalnie według jednego systemu procedur z wykorzystaniem zunifikowanych narzędzi i algorytmów optymalizacyjnych. Amnet Polska jest częścią Amplifi Polska.
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług