12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.
Film „Król życia” to inteligentna komedia o współczesnym świecie, opowiadająca historię Edwarda (w tej roli Robert Więckiewicz), czterdziestoparoletniego przeciętnego pracownika korporacji, zmęczonego pracą i światem, który go otacza. W jego życiu dochodzi jednak do wielkiej zmiany. Edward zaczyna dostrzegać uroki relacji międzyludzkich, staje się pozytywnym, pogodnym, otwartym i zadowolonym człowiekiem.
Zaangażowanie Grupy Dentsu Aegis Network Polska w koprodukcję jest naturalnym krokiem w rozwoju kompetencji w obszarze Amplifi Media Partnership & Content. Poprzez rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpracę w zakresie tworzenia dedykowanego contentu, Dentsu Aegis Network Polska może oferować swoim Klientom nowe, angażujące kanały komunikacji. Za współpracę koprodukcyjną odpowiadać będzie spółka Amplifi Polska.
W roli reżysera debiutuje ceniony operator Jerzy Zieliński. Scenariusz napisał Fadi Chakkour, również debiutant w branży filmowej.
Oprócz Roberta Więckiewicza w filmie wystąpili m.in. Magdalena Popławska i Bartłomiej Topa. Premiera kinowa „Króla życia” została zaplanowana na jesień 2015 roku. Wiodącym producentem filmu jest Agora S.A., a za jego dystrybucję odpowiada NEXT FILM, spółka z grupy Helios.
-koniec-
O Amplifi Polska:
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami. Amplifi w Polsce funkcjonuje w ramach czterech strategicznych obszarów. Są to Investment, w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, Programmatic buying / Data Management realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), Media Partnerships & Content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także Research & Analysis czyli badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.pl