Patryk Grzeszczuk, head of strategy agencji Isobar Polska, od lutego 2015 roku awansuje w strukturach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako dyrektor ds. strategii działający w ramach Dentsu będzie sprawował pieczę nad wszystkimi zespołami strategicznymi działającymi w obrębie spółek należących do grupy.
- Nowa pozycja Patryka w organizacji jest wynikiem naturalnej kontynuacji przyjętej przez nas strategii wdrażania działań mających na celu pogłębienie struktury client centric – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska and Eastern.
Do obowiązków Grzeszczuka będzie należał również rozwój usług consultingu strategicznego. Patryk pokieruje zespołem złożonym ze strategów obecnie pracujących w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Interdyscyplinarny zespół składający się zarówno z osób posiadających doświadczenia w tworzeniu strategii reklamowych, social oraz mediowych będzie pracował dla klientów obsługiwanych przez wszystkie spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska.
Przez ostatnie 10 lat Patryk rozwijał kompetencje z zakresu strategii, interakcji i „consumer experience”, realizując projekty z pogranicza digital’u i nowych mediów. Ostatnie 5 lat spędził w dziale strategii Isobar Polska jako strategy team leader, a następnie head of strategy. Wcześniej jako specjalista z zakresu strategii oraz UX współpracował z Hypermedia, MRM Worldwide, OgilvyOne i Argonauts 360.
- Nowa pozycja Patryka w organizacji jest wynikiem naturalnej kontynuacji przyjętej przez nas strategii wdrażania działań mających na celu pogłębienie struktury client centric – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska and Eastern.
Do obowiązków Grzeszczuka będzie należał również rozwój usług consultingu strategicznego. Patryk pokieruje zespołem złożonym ze strategów obecnie pracujących w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Interdyscyplinarny zespół składający się zarówno z osób posiadających doświadczenia w tworzeniu strategii reklamowych, social oraz mediowych będzie pracował dla klientów obsługiwanych przez wszystkie spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska.
Przez ostatnie 10 lat Patryk rozwijał kompetencje z zakresu strategii, interakcji i „consumer experience”, realizując projekty z pogranicza digital’u i nowych mediów. Ostatnie 5 lat spędził w dziale strategii Isobar Polska jako strategy team leader, a następnie head of strategy. Wcześniej jako specjalista z zakresu strategii oraz UX współpracował z Hypermedia, MRM Worldwide, OgilvyOne i Argonauts 360.