Rusza cross-mediowa promocja marki Nutella
Ruszyła akcja „Twoja Nutella”, w ramach której każdy miłośnik marki może zamówić personalizowaną etykietę słoika Nutelli. Możliwość personalizacji produktu i stworzenia własnej, unikalnej etykiety ma na celu budowanie emocjonalnej więzi konsumenta z marką. Fani marki będą mogli stworzyć własny słoik – dla siebie, a także dla bliskiej osoby jako ciekawy i oryginalny prezent.
Aby otrzymać dedykowane etykiety należy kupić promocyjny słoik Nutelli, i z pomocą kodu promocyjnego uprawniającego do zamówienia na stronie http://twoja.nutella.pl - wprowadzić wybrane imię lub określenie bliskiej osoby. Następnie personalizowane etykiety można wydrukować samemu za pośrednictwem strony internetowej www.twojanutella.pl lub zostaną one dostarczone do konsumentów drogą tradycyjną, czyli za pośrednictwem poczty.
Promocję wspierają intensywne działania cross-mediowe w telewizji, video, social mediach, mobile`u, internecie z wykorzystaniem standardowej kampanii bannerowej, na outdoorze oraz w kinach. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotowała agencja reklamowa Lowe. Akcja trwa do 30 kwietnia.
Aby otrzymać dedykowane etykiety należy kupić promocyjny słoik Nutelli, i z pomocą kodu promocyjnego uprawniającego do zamówienia na stronie http://twoja.nutella.pl - wprowadzić wybrane imię lub określenie bliskiej osoby. Następnie personalizowane etykiety można wydrukować samemu za pośrednictwem strony internetowej www.twojanutella.pl lub zostaną one dostarczone do konsumentów drogą tradycyjną, czyli za pośrednictwem poczty.
Promocję wspierają intensywne działania cross-mediowe w telewizji, video, social mediach, mobile`u, internecie z wykorzystaniem standardowej kampanii bannerowej, na outdoorze oraz w kinach. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotowała agencja reklamowa Lowe. Akcja trwa do 30 kwietnia.