Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy największy branżowy tytuł wyróżnił reklamę z Polski. „Tatuaże Wolności” – projekt realizowany przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Isobar zdobył tytuł „Adweek’s Commercial of the Week”.
Zrealizowany na zlecenie Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium film zdobył ponad 50% poparcie czytelników jednego z największych serwisów na świecie poświęconych reklamie. „Tatuaże Wolności” najpierw zostały wyróżnione jako „Ad of the Day” i trafiły na „jedynkę” serwisu, następnie zostały umieszczone przez redakcję Adweek w piątce najbardziej kreatywnych reklam tygodnia, aby zostać wybrane przez czytelników najbardziej kreatywną kampanią tygodnia. Spot pokonał reklamy takich marek jak Netflix (Big Questions), Dove Hair (Love Your Curls), Oreo (Play With Oreo) czy Pizza Hut (New Mitey Stuff Crust).
- Wyróżnienie w rankingu Adweek jest dla nas bardzo ważne. Po pierwsze, dlatego że jest to pierwsze takie wyróżnienie w historii branży reklamowej w Polsce. Po drugie, bo pokazuje naszą umiejętność opowiadania w formie filmowej prawdziwych emocji, tę samą umiejętność którą pokazaliśmy ostatnio także w spocie telewizyjnym dla marki Enfamil. Isobar Polska jest agencją która kładzie nacisk na tworzenie bardzo mocnych emocjonalnych „zapalników” otwierających unikalne dla danej marki obszary narracji, dzięki którym działania we wszystkich kanałach - ATL, digital, social oparte są na tej samej kanwie i układają się odbiorcom w spójną opowieść. I jak się okazuje potrafimy to robić na światowym poziomie. – mówi Maciej Nowicki, managing creative director agencji Isobar Polska.
W tym samym czasie serwis AdAge/Creativity zaliczył ten projekt do TOP8 - elitarnej grupy najlepszych pomysłów z całego świata.
Wyniki głosowania w Adweek.com dostępne są pod linkiem.
Realizowany wspólnie z Pedagodgium projekt ruszył 15 stycznia i był szeroko komentowany zarówno w polskich i zagranicznych mediach. „Tatuaże wolności” to projekt skierowany do osób, które po pobycie w zakładach karnych chcą powrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Wiele z tych osób ma więzienne tatuaże, które są negatywnie postrzegane w społeczeństwie. Projekt promujący spot został odtworzony w polskiej i angielskiej wersji językowej ponad 180 tys. razy przy braku wsparcia mediowego. „Tatuaże Wolności” to kolejny po Photos for Life projekt agencji Isobar doceniony przez zagraniczne media.
Zrealizowany na zlecenie Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium film zdobył ponad 50% poparcie czytelników jednego z największych serwisów na świecie poświęconych reklamie. „Tatuaże Wolności” najpierw zostały wyróżnione jako „Ad of the Day” i trafiły na „jedynkę” serwisu, następnie zostały umieszczone przez redakcję Adweek w piątce najbardziej kreatywnych reklam tygodnia, aby zostać wybrane przez czytelników najbardziej kreatywną kampanią tygodnia. Spot pokonał reklamy takich marek jak Netflix (Big Questions), Dove Hair (Love Your Curls), Oreo (Play With Oreo) czy Pizza Hut (New Mitey Stuff Crust).
- Wyróżnienie w rankingu Adweek jest dla nas bardzo ważne. Po pierwsze, dlatego że jest to pierwsze takie wyróżnienie w historii branży reklamowej w Polsce. Po drugie, bo pokazuje naszą umiejętność opowiadania w formie filmowej prawdziwych emocji, tę samą umiejętność którą pokazaliśmy ostatnio także w spocie telewizyjnym dla marki Enfamil. Isobar Polska jest agencją która kładzie nacisk na tworzenie bardzo mocnych emocjonalnych „zapalników” otwierających unikalne dla danej marki obszary narracji, dzięki którym działania we wszystkich kanałach - ATL, digital, social oparte są na tej samej kanwie i układają się odbiorcom w spójną opowieść. I jak się okazuje potrafimy to robić na światowym poziomie. – mówi Maciej Nowicki, managing creative director agencji Isobar Polska.
W tym samym czasie serwis AdAge/Creativity zaliczył ten projekt do TOP8 - elitarnej grupy najlepszych pomysłów z całego świata.
Wyniki głosowania w Adweek.com dostępne są pod linkiem.
Realizowany wspólnie z Pedagodgium projekt ruszył 15 stycznia i był szeroko komentowany zarówno w polskich i zagranicznych mediach. „Tatuaże wolności” to projekt skierowany do osób, które po pobycie w zakładach karnych chcą powrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Wiele z tych osób ma więzienne tatuaże, które są negatywnie postrzegane w społeczeństwie. Projekt promujący spot został odtworzony w polskiej i angielskiej wersji językowej ponad 180 tys. razy przy braku wsparcia mediowego. „Tatuaże Wolności” to kolejny po Photos for Life projekt agencji Isobar doceniony przez zagraniczne media.