Ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Za jej przeprowadzenie odpowiadają spółki należące do grupy Dentasu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.
W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są piętnastosekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii „Radio cyfrowe nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy, wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w prasie, radiu i internecie. Kreacje reklamowe zobaczą czytelnicy „Newsweeka”, „Gazety Wyborczej”, „Polityki”, „Dziennika Gazety Prawnej”, „Rzeczpospolitej”, „Wysokich Obcasów Extra” oraz „Czterech Kątów”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal polskieradio.pl oraz serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).
W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są piętnastosekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii „Radio cyfrowe nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy, wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w prasie, radiu i internecie. Kreacje reklamowe zobaczą czytelnicy „Newsweeka”, „Gazety Wyborczej”, „Polityki”, „Dziennika Gazety Prawnej”, „Rzeczpospolitej”, „Wysokich Obcasów Extra” oraz „Czterech Kątów”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal polskieradio.pl oraz serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).