Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Marka Fisher-Price rozpoczyna kampanię skierowaną do rodziców, której hasło „Masz Tyle Do Odkrycia” zachęca by pozwolić maluchom odkrywać świat po swojemu i rozwijać się we własnym tempie.
Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie. Od 14 lutego w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30” spot. Reklama online wykorzystuje formaty wideo (pre roll screening oraz welcome screen) na stronach o tematyce kobiecej i parentingowej.
Działania w internecie obejmują także reklamy w Google Display Network, YouTube oraz na Facebook`u. Kampanię w telewizji i internecie uzupełniają wizerunkowe layouty prasowe w wybranych tytułach parentingowych (m.in. Dziecko, Mamo To Ja, Twój Maluszek, Twoje Dziecko). Za zaplanowanie i realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, iProspect oraz Isobar Polska. Adaptacją hasła marki i spotu oraz przygotowaniem kreacji online i prasowych zajęła się agencja PLEJ. Kampania potrwa do połowy marca.
Marka Fisher-Price rozpoczyna kampanię skierowaną do rodziców, której hasło „Masz Tyle Do Odkrycia” zachęca by pozwolić maluchom odkrywać świat po swojemu i rozwijać się we własnym tempie.
Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie. Od 14 lutego w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30” spot. Reklama online wykorzystuje formaty wideo (pre roll screening oraz welcome screen) na stronach o tematyce kobiecej i parentingowej.
Działania w internecie obejmują także reklamy w Google Display Network, YouTube oraz na Facebook`u. Kampanię w telewizji i internecie uzupełniają wizerunkowe layouty prasowe w wybranych tytułach parentingowych (m.in. Dziecko, Mamo To Ja, Twój Maluszek, Twoje Dziecko). Za zaplanowanie i realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, iProspect oraz Isobar Polska. Adaptacją hasła marki i spotu oraz przygotowaniem kreacji online i prasowych zajęła się agencja PLEJ. Kampania potrwa do połowy marca.