Filip Gieleciński Group Account Directorem
Od stycznia br. należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska spółką Posterscope Poland pokieruje Filip Gieleciński. Cezary Sochacki, który od marca zeszłego roku pełnił funkcję Client Service Directora zdecydował się na przejście do sektora NGO.
Jako Group Account Director specjalizującej się w kampaniach out-of-home spółki Filip Gieleciński będzie odpowiadał za strategię rozwoju spółki w ramach grupy Dentsu, budowanie przewagi konkurencyjnej i produktowej oraz zarządzanie zespołem.
- W najbliższym czasie Posterscope będzie rozwijał swoje narzędzia i produkty odpowiadające na potrzeby biznesowe klientów. Połączenie systemowych działań wraz z niestandardowymi, digitalem, interakcja z marką w obrębie i przy użyciu najnowszych technologii - to wizja, którą Posterscope będzie wdrażał w najbliższych latach. Integracja wszystkich mediów i działania sprzedażowe, dające się zmierzyć i policzyć, odpowiadające na konkretne biznesowe cele naszych klientów to nasz priorytet – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern.
Gieleciński pracuje w Posterscope Poland od lipca 2012 roku. Na stanowisku Senior Media Planning & Buying Managera odpowiadał za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi klientami (m.in. General Motors, Microsoft, Forum Film, Disney czy Pernod Ricard). Odpowiadał m.in. za planowanie i realizację działań OHH w nagrodzonej EFFIE kampanii "Frozen" Disneya, czy kampanii "Waiting Signs" zrealizowanej dla Fundacji ITAKA.
Karierę zawodową rozpoczął jako rzecznik prasowy w Securia International Polska. W latach 2009 -2011 pracował w agencjach Glob Media Polska i Althermedia, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. Orange, General Motors czy mBank oraz koordynował dział obsługi klienta w zakresie out-of-home i ambient media.
Jako Group Account Director specjalizującej się w kampaniach out-of-home spółki Filip Gieleciński będzie odpowiadał za strategię rozwoju spółki w ramach grupy Dentsu, budowanie przewagi konkurencyjnej i produktowej oraz zarządzanie zespołem.
- W najbliższym czasie Posterscope będzie rozwijał swoje narzędzia i produkty odpowiadające na potrzeby biznesowe klientów. Połączenie systemowych działań wraz z niestandardowymi, digitalem, interakcja z marką w obrębie i przy użyciu najnowszych technologii - to wizja, którą Posterscope będzie wdrażał w najbliższych latach. Integracja wszystkich mediów i działania sprzedażowe, dające się zmierzyć i policzyć, odpowiadające na konkretne biznesowe cele naszych klientów to nasz priorytet – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern.
Gieleciński pracuje w Posterscope Poland od lipca 2012 roku. Na stanowisku Senior Media Planning & Buying Managera odpowiadał za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi klientami (m.in. General Motors, Microsoft, Forum Film, Disney czy Pernod Ricard). Odpowiadał m.in. za planowanie i realizację działań OHH w nagrodzonej EFFIE kampanii "Frozen" Disneya, czy kampanii "Waiting Signs" zrealizowanej dla Fundacji ITAKA.
Karierę zawodową rozpoczął jako rzecznik prasowy w Securia International Polska. W latach 2009 -2011 pracował w agencjach Glob Media Polska i Althermedia, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. Orange, General Motors czy mBank oraz koordynował dział obsługi klienta w zakresie out-of-home i ambient media.