Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation O...
Vectra z odświeżonym brandingiem

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).  
17 nominacji grupy dentsu do Effie

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.
Sieć Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na dentsu

Dentsu Group Inc. ogłosiła, że jako międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network będzie działała pod marką dentsu.
PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis, domu mediowego, którego PZU i PKN Orlen są współwłaścicielami.
The Story Lab Polska – nowy gracz na rynku produkcji telewizyjnej

The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Brand zyskuje nową szefową oraz wsparcie zasobów domu produkcyjnego Propeller Film.
Agencja Red8 Advertising autorem kreacji najnowszej kampanii parówek z linii Tarczyński Naturalnie

Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego prod...
Digital na pierwszym miejscu – Dentsu publikuje raport działań CSR za 2019 rok

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network opublikowała raport CSR za 2019 rok. Działania grupy realizowane są w duchu social impact, czyli wywierania wpływu na najbliższe otoczenie, oraz skoncentrowane na digitalu i rozwijaniu gospodarki cyfrowej. Raport przedstawia najle...
Brand Survival Kit - ebook dla marek od Dentsu 

Z początkiem czerwca odbył się „Brand Survival Kit”, czyli 5-dniowy cykl debat oraz webinarów online, dedykowanych marketerom. Miesiąc później grupa opublikowala podsumowanie imprezy w postaci dwuczęściowego. Poradnik dla marek” to swoisty zbiór odpowiedzi, na pytania, k...
Badanie "Isobar Creative Experience Survey 2020" - priorytety i innowacje według marketerów

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19. 
Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation O...
Vectra z odświeżonym brandingiem

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).  
17 nominacji grupy dentsu do Effie

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.
Sieć Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na dentsu

Dentsu Group Inc. ogłosiła, że jako międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network będzie działała pod marką dentsu.
PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis, domu mediowego, którego PZU i PKN Orlen są współwłaścicielami.
The Story Lab Polska – nowy gracz na rynku produkcji telewizyjnej

The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Brand zyskuje nową szefową oraz wsparcie zasobów domu produkcyjnego Propeller Film.
Agencja Red8 Advertising autorem kreacji najnowszej kampanii parówek z linii Tarczyński Naturalnie

Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego prod...
Digital na pierwszym miejscu – Dentsu publikuje raport działań CSR za 2019 rok

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network opublikowała raport CSR za 2019 rok. Działania grupy realizowane są w duchu social impact, czyli wywierania wpływu na najbliższe otoczenie, oraz skoncentrowane na digitalu i rozwijaniu gospodarki cyfrowej. Raport przedstawia najle...
Brand Survival Kit - ebook dla marek od Dentsu 

Z początkiem czerwca odbył się „Brand Survival Kit”, czyli 5-dniowy cykl debat oraz webinarów online, dedykowanych marketerom. Miesiąc później grupa opublikowala podsumowanie imprezy w postaci dwuczęściowego. Poradnik dla marek” to swoisty zbiór odpowiedzi, na pytania, k...
13
14
15
16
17
18
19
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.