Dentsu Polska otrzymało nagrodę Friendly Workplace przyznawaną przez portal markapracodawcy.pl. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana firmie z branży marketingowej. Dentsu otrzymało najwyższe możliwe noty w ocenianych kategoriach oraz wyróżnienie za nowoczesne podejście do budowania relacji z pracownikami.
Ta nagroda cieszy tym bardziej, że działaliśmy w trakcie procesu transformacji. Otrzymujemy ją jako pierwsi w branży i po ponad roku działania w trybie zdalnym. Widzimy jak dbałość o pracownika, stawianie na partnerskie relacje oraz inwestowanie w rozwój kompetencji procentuje kreatywnością i zaangażowaniem do tworzenia wyjątkowej wartości dla naszych klientów. Nagroda jest też dla nas zobowiązaniem do kontynuowania naszych wysiłków. Jesteśmy z niej dumni.
- powiedział Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska i CEE
- Kultury organizacyjnej
- Wartości Oferty rozwojowej
- Podejścia do work-life balance
- Przyjazność środowiskową
- Ofertę benefitów
W ramach głosowania dentsu Polska uzyskało najwyższy możliwy wynik 25 pkt (na 25). Szczególnie wysoko doceniliśmy obszar relacji z pracownikami, działania rozwojowe, kulturę organizacyjną i programy prozdrowotne. Gratulujemy serdecznie pracy w takiej firmie i gratulujemy wyróżnienia.
- powiedział Michał Biały, Dyrektor Zarządzający Portalu Markapracodwacy.pl
Siłą dentsu zawsze byli wspaniali ludzie , którzy tworzą unikalny klimat współpracy w zespołach oraz z klientami i partnerami biznesowymi. Friendly Workplace to najlepsze podsumowanie partnerskiego podejścia reprezentowanego przez naszych menedżerów i pracowników, liderów i zespół HR. Dzięki wspólnemu wysiłkowi udało się nam zbudować unikalną kulturę współpracy bazującą na szacunku do drugiej osoby i otwartym dialogu. Cieszymy się również, że nasze programy rozwojowe i oferta e-benefitów zostały dostrzeżone przez redakcję portalu. Podejście przyjęte przez nas w trakcie pandemii polegające na byciu blisko naszych pracowników, wsłuchiwania się w ich potrzeby i wspólnego dostosowywania naszego środowiska pracy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia przyniosło świetne efekty, które dają nam energię do dalszych usprawnień.
- powiedziała Agata Kaczmarska, HR Director dentsu Polska i CEE
Dentsu Polska jest częścią dentsu International, japońskiej globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. Dentsu, obecnie jedna z pięciu największych agencji reklamowych na świecie pod względem dochodów, działa na 143 rynkach, zatrudniając około 45000 osób, w tym w Polsce ponad 700. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film, które obsługują ponad 200 klientów. Dzięki najlepszym w swojej klasie usługom, rozwiązaniom w zakresie mediów, technologii i kreacji, dentsu pomaga klientom osiągać znaczący rozwój ich marek. Dentsu Polska, nagrodą “Friendly Workspace 2021”, docenione zostało za wyjątkową kulturę organizacyjną i dbałość o pracownika. Zapraszamy na wirtualny spacer po korytarzach siedziby dentsu Polska: https://bit.ly/3swo1zO