Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Powszechne bariery potencjalnych użytkownik soczewek kontaktowych wiążą się najczęściej z obawami przed zakładaniem i zdejmowaniem soczewek, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.
W odpowiedzi na te obawy, marka ACUVUE® rzuca potencjalnym użytkownikom 21 dniowe wyzwanie w aplikacji Twoje ACUVUE®. Idea wyzwania została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w UK.
Zasady samego wyzwania są proste, wystarczy pobrać aplikację, umówić się na wizytę u optometrysty i odebrać próbne soczewki kontaktowe gratis, a następnie korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji. W ramach wyzwania użytkownik dostaje 10 wiadomości typu „push” w aplikacji, które są rozłożona w czasie 21 dni. Kampania prowadzona jest w modelu Programmatic VOD, Programmatic, Universal App Campaign, Programmatic Display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.
Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się dom mediowy - Universal McCann, agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje ACUVUE® jest - ADHD Interactive.
W odpowiedzi na te obawy, marka ACUVUE® rzuca potencjalnym użytkownikom 21 dniowe wyzwanie w aplikacji Twoje ACUVUE®. Idea wyzwania została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w UK.
Zasady samego wyzwania są proste, wystarczy pobrać aplikację, umówić się na wizytę u optometrysty i odebrać próbne soczewki kontaktowe gratis, a następnie korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji. W ramach wyzwania użytkownik dostaje 10 wiadomości typu „push” w aplikacji, które są rozłożona w czasie 21 dni. Kampania prowadzona jest w modelu Programmatic VOD, Programmatic, Universal App Campaign, Programmatic Display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.
Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się dom mediowy - Universal McCann, agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje ACUVUE® jest - ADHD Interactive.