Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE. ...
Pracownicy dentsu będą po pandemii pracowali w sposób hybrydowy

Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.
Wyostrz ciekawość w soczewkach kontaktowych ACUVUE®

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE®. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE® (Johnson&Johnson). Za przygot...
Marka Kikkoman w potfolio klientów dentsu Polska

Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak.

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluenceró...
Dentsu Polska uruchamia nowy iProspect

Dentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje digitalowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów o innowacyjne podejście do mediów, jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i tech...
iProspect i dentsu X obsłużą komunikacyjnie marki Egis Polska

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.
Grupa dentsu wydaje raport Consumer Vision 2030

COVID-19 przyspiesza długoterminowe zmiany konsumenckie, ale marki mogą pozostać w tyle.
Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął prace nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
Isobar realizuje najnowszą kampanię "Chcemy być razem." dla marki Zbyszko

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.
Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE. ...
Pracownicy dentsu będą po pandemii pracowali w sposób hybrydowy

Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.
Wyostrz ciekawość w soczewkach kontaktowych ACUVUE®

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE®. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE® (Johnson&Johnson). Za przygot...
Marka Kikkoman w potfolio klientów dentsu Polska

Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak.

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluenceró...
Dentsu Polska uruchamia nowy iProspect

Dentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje digitalowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów o innowacyjne podejście do mediów, jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i tech...
iProspect i dentsu X obsłużą komunikacyjnie marki Egis Polska

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.
Grupa dentsu wydaje raport Consumer Vision 2030

COVID-19 przyspiesza długoterminowe zmiany konsumenckie, ale marki mogą pozostać w tyle.
Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął prace nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
10
11
12
13
14
15
16
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.