Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla ŠKODA

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wr...
Wydatki reklamowe na świecie rosną szybciej niż prognozowano. W regionie CEE wzrosną o 8,9%.

Według najnowszego raportu dentsu Ad Spend inwestycje w reklamę w 2021 r. wzrosną o 10,4% na całym świecie. Raport obejmuje łącznie dane z 59 rynków i przewiduje, że na reklamę zostanie wydane na całym świecie 634 mld USD, a wzrost obejmie zdecydowaną większość badanych ...
Dentsu z globalnym “Social Impact Report 2020”. Trzy przykłady z Polski uwzględnione wśród inspirujących przykładów pozytywnego wpływu na ludzkie oraz społeczne zachowania.

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ON...
Markom brakuje standardu wśród alternatyw dla świata bez cookies.

Nowy raport dentsu - Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze.
Jak przyspieszyć wzrost? – Polska premiera szóstej edycji raportu Future Focus o najbliższej przyszłości marketingu.

Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej...
Isobar realizuje najnowszą kampanię "Chcemy być razem." dla marki Zbyszko

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.
Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE. ...
Pracownicy dentsu będą po pandemii pracowali w sposób hybrydowy

Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.
Wyostrz ciekawość w soczewkach kontaktowych ACUVUE®

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE®. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE® (Johnson&Johnson). Za przygot...
Dentsu jako pierwsze w branży wyróżnione nagrodą Friendly Workplace

Dentsu Polska otrzymało nagrodę Friendly Workplace przyznawaną przez portal markapracodawcy.pl. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana firmie z branży marketingowej. Dentsu otrzymało najwyższe możliwe noty w ocenianych kategoriach oraz wyróżnienie za nowoczesne pod...
Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla ŠKODA

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wr...
Wydatki reklamowe na świecie rosną szybciej niż prognozowano. W regionie CEE wzrosną o 8,9%.

Według najnowszego raportu dentsu Ad Spend inwestycje w reklamę w 2021 r. wzrosną o 10,4% na całym świecie. Raport obejmuje łącznie dane z 59 rynków i przewiduje, że na reklamę zostanie wydane na całym świecie 634 mld USD, a wzrost obejmie zdecydowaną większość badanych ...
Dentsu z globalnym “Social Impact Report 2020”. Trzy przykłady z Polski uwzględnione wśród inspirujących przykładów pozytywnego wpływu na ludzkie oraz społeczne zachowania.

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ON...
Markom brakuje standardu wśród alternatyw dla świata bez cookies.

Nowy raport dentsu - Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze.
Jak przyspieszyć wzrost? – Polska premiera szóstej edycji raportu Future Focus o najbliższej przyszłości marketingu.

Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej...
Isobar realizuje najnowszą kampanię "Chcemy być razem." dla marki Zbyszko

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.
Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE. ...
Pracownicy dentsu będą po pandemii pracowali w sposób hybrydowy

Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.
Wyostrz ciekawość w soczewkach kontaktowych ACUVUE®

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE®. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE® (Johnson&Johnson). Za przygot...
10
11
12
13
14
15
16
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.