Czy Bond wyciągnie ludzi do kin?

W piątek 1 października odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.
Isobar Polska partnerem HubSpot

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM 
Isobar Polska i marka Acuvue zachęcają do podjęcia wyzwania

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Dentsu jako pierwsze w branży wyróżnione nagrodą Friendly Workplace

Dentsu Polska otrzymało nagrodę Friendly Workplace przyznawaną przez portal markapracodawcy.pl. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana firmie z branży marketingowej. Dentsu otrzymało najwyższe możliwe noty w ocenianych kategoriach oraz wyróżnienie za nowoczesne pod...
Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla ŠKODA

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wr...
Wydatki reklamowe na świecie rosną szybciej niż prognozowano. W regionie CEE wzrosną o 8,9%.

Według najnowszego raportu dentsu Ad Spend inwestycje w reklamę w 2021 r. wzrosną o 10,4% na całym świecie. Raport obejmuje łącznie dane z 59 rynków i przewiduje, że na reklamę zostanie wydane na całym świecie 634 mld USD, a wzrost obejmie zdecydowaną większość badanych ...
Dentsu z globalnym “Social Impact Report 2020”. Trzy przykłady z Polski uwzględnione wśród inspirujących przykładów pozytywnego wpływu na ludzkie oraz społeczne zachowania.

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ON...
Markom brakuje standardu wśród alternatyw dla świata bez cookies.

Nowy raport dentsu - Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze.
Jak przyspieszyć wzrost? – Polska premiera szóstej edycji raportu Future Focus o najbliższej przyszłości marketingu.

Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej...
Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)

Isobar (dentsu Polska) wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
Czy Bond wyciągnie ludzi do kin?

W piątek 1 października odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.
Isobar Polska partnerem HubSpot

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM 
Isobar Polska i marka Acuvue zachęcają do podjęcia wyzwania

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Dentsu jako pierwsze w branży wyróżnione nagrodą Friendly Workplace

Dentsu Polska otrzymało nagrodę Friendly Workplace przyznawaną przez portal markapracodawcy.pl. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana firmie z branży marketingowej. Dentsu otrzymało najwyższe możliwe noty w ocenianych kategoriach oraz wyróżnienie za nowoczesne pod...
Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla ŠKODA

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wr...
Wydatki reklamowe na świecie rosną szybciej niż prognozowano. W regionie CEE wzrosną o 8,9%.

Według najnowszego raportu dentsu Ad Spend inwestycje w reklamę w 2021 r. wzrosną o 10,4% na całym świecie. Raport obejmuje łącznie dane z 59 rynków i przewiduje, że na reklamę zostanie wydane na całym świecie 634 mld USD, a wzrost obejmie zdecydowaną większość badanych ...
Dentsu z globalnym “Social Impact Report 2020”. Trzy przykłady z Polski uwzględnione wśród inspirujących przykładów pozytywnego wpływu na ludzkie oraz społeczne zachowania.

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ON...
Markom brakuje standardu wśród alternatyw dla świata bez cookies.

Nowy raport dentsu - Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze.
Jak przyspieszyć wzrost? – Polska premiera szóstej edycji raportu Future Focus o najbliższej przyszłości marketingu.

Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej...
9
10
11
12
13
14
15
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.