iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Phytopharm Klęka S.A. działa na rynku od 1949 roku, początkowo zajmując się uprawą i sprzedażą surowców zielarskich. Dzisiaj to nowoczesna firma farmaceutyczna, która od kilkudziesięciu lat z powodzeniem łączy wiedzę o leczniczej sile natury z potencjałem możliwości, jakie daje nauka i nowoczesna technologia.
Współpraca pomiędzy iProspect a Phytopharm Klęka S.A. zakłada pełną obsługę mediową zarówno online, jak i offline. – Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła firma Phytopharm Klęka S.A. W najbliższych miesiącach będziemy mieli możliwość przeprowadzenia kampanii dla nowych produktów w ofercie spółki, ale i będziemy pracować nad umocnieniem pozycji Phytopharm w kategoriach, w obrębie których funkcjonuje już od wielu lat – tłumaczy Karolina Karaś, Business Development Director, dentsu Polska.
Jak dodaje: – Wyznajemy zbieżne wartości i wspólnie stawiamy na zrównoważony rozwój, dlatego w naszych działaniach możemy skorzystać z doświadczeń naszego zespołu Client Service i wspólnie przygotować najlepszą strategię, opartą o zaawansowaną analitykę i spersonalizowane dashboardy online.
– Wydobywamy z roślin i dostarczamy wszystko, co najlepsze dla zdrowia człowieka, kreując naturalne produkty prozdrowotne. Cieszy nas, że zrównoważony rozwój jest dla nas tak samo istotny, jak dla iProspect - naszego nowego partnera biznesowego. Wiążemy duże nadzieje z agencją iProspect z grupy dentsu Polska. Wybraliśmy ją ze względu na doskonałą renomę w branży, a także fakt, że jej specjaliści bardzo dobrze zrozumieli naszą misję, dzięki czemu wierzymy, że pozwoli nam to na wspólną realizację celów strategicznych firmy – kończy Agnieszka Filipiak, Phytopham Klęka S.A.