Paweł Cegielski Chief Technology Officer w dentsu Creative

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP...
Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.
#CzasPokonaćRakaPiersi – dentsu X z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autob...
iProspect wygrywa budżet BMW i MINI

iProspect oficjalną agencją mediową dla BMW Europe.
The Story Lab dla Opera GX

Opera GX HOT TAB HERO - nowy polski teleturniej gamingowy!
iProspect rusza z kampanią mediową dla marki WMF

Marka WMF powierzyła agencji przygotowanie kampanii mediowej nowego produktu premium – ekspresu do kawy WMF Perfection. Agencja odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online.
Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips

Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem – dentsu Creative dla Carlsberg Polska

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkując...
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.
Nicolette Senye awansuje na Client Service Director

Nicolette Senye awansuje na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera. Wr...
Paweł Cegielski Chief Technology Officer w dentsu Creative

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP...
Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.
#CzasPokonaćRakaPiersi – dentsu X z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autob...
iProspect wygrywa budżet BMW i MINI

iProspect oficjalną agencją mediową dla BMW Europe.
The Story Lab dla Opera GX

Opera GX HOT TAB HERO - nowy polski teleturniej gamingowy!
iProspect rusza z kampanią mediową dla marki WMF

Marka WMF powierzyła agencji przygotowanie kampanii mediowej nowego produktu premium – ekspresu do kawy WMF Perfection. Agencja odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online.
Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips

Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem – dentsu Creative dla Carlsberg Polska

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkując...
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.
8
9
10
11
12
13
14
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.