Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy.
- Ogromnie się cieszę, że Patrycja dołącza do zespołu strategii mediowej dentsu i wzmocni kompetencje w obszarze strategii digital oraz innowacji. Jestem przekonana, że jej wiedza i umiejętności w obszarze ecommerce i performance wniosą nową jakość do obsługi naszych klientów i przyczynią się do dalszego rozwoju oferty mediowej - komentuje Małgorzata Niska, Head of Media Strategy, dentsu Polska.
Patrycja w ostatnim czasie była związana z agencją SalesTube, gdzie pełniła rolę E-commerce & Performance Marketing Growth Lead. Prowadziła zespół kompleksowo obsługujący klientów z kategorii e-commerce oraz projekty consultingowe. Poprzednio była m.in. związana z domem mediowym Carat i agencją iProspect (dentsu Polska), gdzie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów, a także prowadziła zespoły w ramach działu Client Performance.
Patrycja angażuje się również w działania pro-bono: prowadzi mentoring w Fundacji Digital University (program Uniwersytet Sukcesu), a wcześniej w Dare IT ze specjalizacji "digital marketing". Ukończyła Europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Międzynarodowa Polityka Handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.
Ponadto, Patrycja 14.04 będzie prelegentką na konferencji Future Crunch w panelu o międzypokoleniowym leadershipie w czasach pędzącej cyfryzacji.