Dentsu Creative dla Škoda – rusza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Škoda – “Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. Projekt jest częścią zachodzącej transformacji oraz kierunku rozwoju samochodów producenta. Jest też pierwszą kampanią wykorzystującą nową identyfikację wizualną marki. Za koncept kreatywny oraz obsługę SoMe odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu Creative.
Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.
– Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje Nazar Al-Khouri, Client Partner, dentsu Creative.
Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu SoMe odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.