Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi (dentsu Polska) i obejmuje stanowisko Head of Digital Investment
Tomasz Czerwiński dołącza do zespołu Amplifi (dentsu Polska) jako Head of Digital Investment. Czerwiński będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych, a także kierowanie zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Ania Lipińska.
Tomasz Czerwiński, nowy Head of Digital Investment w Amplifi (dentsu Polska), przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Digital Trading Directora w grupie Mediabrands. W ramach swojej roli odpowiadał za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym, blisko współpracując między innymi z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Junior Initiative, Reprise oraz Matterkind.
Czerwiński swoją karierę zaczynał w branży mediowej w 2011 roku, kiedy to objął stanowisko junior media plannera w agencji Mediacom. Od tamtej pory zdobywał doświadczenie w pracy dla różnych agencji, w tym Zenith, UM i Initiative, gdzie obsługiwał klientów z różnorodnych branż, takich jak FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja oraz AGD. Czerwiński już wcześniej był związany z grupą dentsu, wtedy odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, usług i produktów digitalowych.
- Jestem bardzo zadowolony, że Tomasz dołącza do naszego zespołu w roli Head of Digital Investment. Jego doświadczenie i wiedza na temat rynku mediów cyfrowych są bezcenne dla naszych klientów i dla naszej agencji. Jesteśmy pewni, że jego kreatywność, wiedza i umiejętności będą kluczowe dla dalszego rozwoju naszego działu – komentuje Mariusz Kukwa, Head of Amplifi, dentsu Polska.