Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Umowa pomiędzy dentsu X a firmą Clovin została podpisana na czas nieokreślony. Wybór agencji klient argumentował najlepszą ofertą kosztową, strategiczną, ale i implementacyjną. Wśród mocnych stron wymieniono także sprawny sposób współpracy oraz proaktywność.
Clovin, producent wysokiej jakości środków czystości zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalnego – z początkiem kwietnia startuje z nową kampanią promocyjną proszków do prania Purox.
Za strategie i kreację w pełni odpowiada agencja FCB&theMilkman, za zakup mediów w TV i na VOD odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska), a za komunikacje w social mediach agencja Mobile Rockets.
Obecnie produkty firmy Clovin są dostępne w sieciach handlowych i sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju.
– Bardzo się cieszymy, że firma Clovin wybrała nas na swojego partnera medialnego, doceniając nie tylko ofertę kosztową, ale i strategiczne podejście. W efekcie, już z początkiem kwietnia startujemy z pierwszą kampanią marki, m.in. w TV– tłumaczy Karolina Karaś, Business Development Director, dentsu Polska.