Rossmann przedłuża święta. Rusza nowa kampania zrealizowana przez dentsu Polska
Z początkiem listopada rusza nowa kampania drogerii Rossmann, której hasłem przewodnim jest: „Przedłużamy święta, pomnażamy radość”. Akcja ma na celu zachęcić odbiorców – obecnych, ale i potencjalnych klientów drogerii do tego, aby przedłużyli świąteczną radość i już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy. Za realizację kampanii odpowiada agencja Red8 z grupy dentsu Polska. Z kolei oprawą digital i spójną atmosferą w drogeriach zajął się zespół marketingu Rossmanna we własnym zakresie.
Drogerie Rossmann wprowadzają niezwykłą ofertę przedświąteczną - o kalendarze adwentowe, skierowane do szerokiego grona odbiorców: małych księżniczek, mężczyzn, którzy nie tylko dbają o brodę, ale też po prostu o siebie, fanek magicznych i aromatycznych kąpieli, miłośników herbaty i wielu innych. – Zależało nam na tym, aby przygotować propozycje dla różnych grup wiekowych, ale i osób o odmiennych zainteresowaniach. Wierzymy, że tak przygotowana oferta spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, którzy znajdą u nas pomysł na uroczy upominek dla siebie lub najbliższych – tłumaczy Bogdan Maksymiec, Dyrektor Działu Marketingu Rossmann – Zależało nam na tym, aby tegoroczny spot reklamowy zaprezentował różnorodność oferty, ale zarazem wprowadził nas w klimat zbliżających się wielkimi krokami świąt. Aby podkreślić wyjątkowość tych chwil, zaprosiliśmy do współpracy Ewę Budny-Orłowską znaną jako Pani Baletka, która ma doświadczenie sceniczne zdobyte na deskach m.in. Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Co z tego wyszło? Zachęcamy do obejrzenia najnowszego spotu.