E-commerce to must have, czyli jak lockdown zredefiniował potrzeby zakupowe Polaków

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na tendencje zakupowe Polaków. Zauważalnie zwyżkują zakupy online, stanowiąc bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych sklepów, wymagających kontaktu społecznego. Na co stawiają Polacy przy wyborze usług i produktów? Czy lokalność w ...
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.
Praca i szkoła podczas pandemii – ulga, a zarazem obawa

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zda...
TO COŚ WIĘCEJ NIŻ WSTĄŻKA. TO SYMBOL WSPÓLNEJ WALKI.

Estee Lauder Companies w Polsce po raz kolejny angażuje się w walkę z rakiem piersi.
"Polacy w pandemii" - dentsu z trzecią falą badania zachowań Polaków w czasie kryzysu 

Grupa dentsu przeprowadziła trzecią falę badania "Polacy w pandemii". Poprzednie odbyły się w marcu i maju. 
Badanie "Isobar Creative Experience Survey 2020" - priorytety i innowacje według marketerów

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19. 
Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation O...
Vectra z odświeżonym brandingiem

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).  
17 nominacji grupy dentsu do Effie

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.
Radio Zet z kolejną odsłoną akcji „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”

Radio Zet ruszyło z kolejną, czwartą już odsłoną swojej antenowej kampanii „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”, w ramach której spełni marzenia słuchaczy. Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a ...
E-commerce to must have, czyli jak lockdown zredefiniował potrzeby zakupowe Polaków

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na tendencje zakupowe Polaków. Zauważalnie zwyżkują zakupy online, stanowiąc bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych sklepów, wymagających kontaktu społecznego. Na co stawiają Polacy przy wyborze usług i produktów? Czy lokalność w ...
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.
Praca i szkoła podczas pandemii – ulga, a zarazem obawa

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zda...
TO COŚ WIĘCEJ NIŻ WSTĄŻKA. TO SYMBOL WSPÓLNEJ WALKI.

Estee Lauder Companies w Polsce po raz kolejny angażuje się w walkę z rakiem piersi.
"Polacy w pandemii" - dentsu z trzecią falą badania zachowań Polaków w czasie kryzysu 

Grupa dentsu przeprowadziła trzecią falę badania "Polacy w pandemii". Poprzednie odbyły się w marcu i maju. 
Badanie "Isobar Creative Experience Survey 2020" - priorytety i innowacje według marketerów

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19. 
Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation O...
Vectra z odświeżonym brandingiem

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).  
17 nominacji grupy dentsu do Effie

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.
12
13
14
15
16
17
18
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.