Isobar (dentsu Polska) wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
Bazując na modelu współpracy opartym na zespołach zintegrowanych dentsu rozszerza zakres realizowanych działań dla francuskiej spółki Groupe Seb. Isobar Polska rozpoczyna obsługę marki Tefal wygrywając przetarg na wsparcie komunikacyjne z zakresu digital, SoMe, influencer marketing PoS oraz działania web development. Tym samym dopełnia ofertę agencji digital performance marketing – iProspect - która zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB; obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail.
„Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta. Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal ” – komentuje Agnieszka Heidrich, Client Partner odpowiedzialny za obsługę Tefal z ramienia Isobar.
Formuła zespołów zintegrowanych w dentsu Polska opiera się na tworzeniu struktur, które ponad podziałami między spółkowymi tworzą zespoły klienckie oferujące usługi z zakresu pełnego spektrum potrzebnego do stworzenia zintegrowanego sposobu dotarcia do finalnych użytkowników.