Magazyn Press w tegorocznej Panoramie Reklamy przyznał agencji Isobar Polska wyróżnienie za WYNIK ROKU. Jesteśmy niezwykle dumni, że w trudnych czasach pandemii udało nam się skutecznie zakończyć transformację i poszerzyć zakres świadczonych usług dla naszych Klientów nie tylko w Polsce, ale także tych globalnych, obsługiwanych przez nasze zespoły z Warszawy i Białegostoku. Tego sukcesu nie byłoby bez fantastycznych ludzi, którzy dzisiaj stanowią o sile, charakterze i czymś tak nienamacalnym jak DNA Isobar i DNA całego dentsu - ludzi pełnych pasji, codziennie kwestionujących status quo, potrafiących nawet w najtrudniejszych momentach dostrzec szanse i możliwości.
Dynamika wzrostu przychodów agencji w 2021 wobec 2020 roku wyniosła 30 proc, co - zważywszy na skalę jej działania (zatrudnia ponad 350 osób) - jest sporym osiągnięciem. Portfolio jej klientów znacznie się powiększyło, m.in. o firmy Kikkoman, Carlsberg Polska, eService, Wella, Samsung, Galderma i Groupe SEB, przy niewielkich stratach. Już 60 proc. jej przychodów zapewniają klienci międzynarodowi. Jednocześnie wie, że rozwój wymaga inwestycji, dlatego stworzyła m.in. Content Symphony – platformę integrującą kompetencje – oraz rozszerzyła kompetencje w zakresie digital experience platform […].
- podsumowuje redakcja Press