Isobar Polska i dentsu X autorami kampanii „Róż się do lekarza” firmy Galderma
Wystartowała kampania firmy Galderma, której celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego. Za całokształt działań koncepcyjnych i kreatywnych, po zakup i optymalizację mediów odpowiadają agencja Isobar Polska oraz dom mediowy dentsu X. Agencje przygotowały kampanię po wygranym przetargu.
Róża pojawiająca się w haśle kampanii jest metaforą kobiecego piękna. Jej rozkwitanie to oznaka witalności i zdrowia, a więdnięcie i usychanie może symbolizować problemy – między innymi trądzik różowaty. Ta idea została uchwycona w spocie: https://www.youtube.com/watch?v=ujPG7uMFai8
Jesień może być trudnym okresem dla skóry. Po godzinach ekspozycji na promienie słoneczne problemy skóry mogą się zaostrzać. Cała komunikacja została utrzymana w subtelnym tonie i nawiązuje do etapów rozwoju róży, jednocześnie zachęca osoby zmagające się z niepokojącymi objawami do konsultacji z lekarzem dermatologiem. Dlatego jesienna edycja kampanii skupia się na działaniach mających na celu zachęcenie odbiorców do umówienia się na wizytę do lekarza dermatologa.
Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, na profilach influencerów a także w mobile’u, gdzie wykorzystuje kreatywne formaty rich mediowe. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Isobar - za strategię, kreację, social media, produkcję, postprodukcję i optymalizację; zakupem mediów zajęła się agencja dentsu X. Kampania potrwa do końca listopada.