Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Za zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek, do którego w Polsce raportują Sylwia Tygielska i Piotr Potorski w rolach Client Portfolio Officerów oraz Marcin Dobrzyniecki jako Operations & Delivery Officer odpowiedzialny za wszystkie zintegrowane obszary kompetencyjne.
Mniej znaczy więcej
– Celem integracji struktur Isobar i Red8 jest wykorzystanie synergii na styku kreacji i technologii oraz połączenie tych obszarów z całym ekosystemem mediowym w ramach „one dentsu” – mówi Krzysztof Mocek, Head of Creative Service Line dentsu Polska i CEE. – Integrując struktury grupy, a co za tym idzie sposób naszej pracy, będziemy w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby biznesowe klientów, proponować bardziej efektywne, w pełni zintegrowane rozwiązania w zakresie commerce, customer experience oraz brand experience.
– Już teraz obserwujemy, że takie podejście trafia w potrzeby biznesowe naszych Klientów, wartość widzą w nim także nowi klienci, z kilkoma rozmawiamy o nawiązaniu współpracy w nowym modelu – dodaje Sylwia Tygielska, Client Portfolio Officer.
– Integrujemy zespoły kreatywne, dzięki czemu wzmacniamy kompetencje w obszarach ATL, digital, content creative i kreatywnej technologii. Rozwijamy i rozbudowujemy kompetencje naszego studia oraz optymalizujemy się w zakresie produkcji video i eventów. Transformujemy kompetencje social mediowe rozwijając je o social customer care i social commerce – wymienia Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.
Dentsu w digitalowej awangardzie
Dentsu Polska już od kilku lat wzmacnia swoje kompetencje technologiczne. Między innymi wyodrębniona została struktura portfolio managementu. Dodatkowo uporządkowane, a co za tym idzie zoptymalizowane zostały zespoły developerskie.
– Już dzisiaj mamy kompletny zespół wdrożeniowy Adobe, który ma na swoim koncie najwięcej wdrożeń w regionie CEE. Jednocześnie w ramach globalnej współpracy jesteśmy również partnerem Hubspot, Salesforce, BigCommerce i Shopify – dodaje Dobrzyniecki.
Przypomnijmy, że agencja Isobar Polska została wyróżniona za Wynik Roku przez magazyn Press w ramach Panoramy Reklamy 2021, a Red8 otrzymała najwyższe noty w ramach tego raportu.