Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Line oraz Creative Service Line, przyszedł czas na Amplifi i jest to ostatni etap tego procesu. Kluczową rolę w nowej strukturze - Head of Amplifi - objął Mariusz Kukwa.
- Naszą ambicją jest zwiększenie efektywności, ale i budowanie kultury organizacyjnej opartej na pełnej współpracy pomiędzy zespołami i wspólnych wartościach, jednocześnie wzmacniając wizerunek dentsu wśród naszych dostawców i klientów. Celem jest zacieśnienie współpracy pomiędzy działami Client Service, Media Operations, Strategii, New Business oraz Amplifi, abyśmy mogli oferować szybciej rozwiązania, które będą lepsze niż standardy rynkowe oraz przejść z kultury transakcyjnej na współpracę partnerską - komentuje Tomasz Dziekan, COO dentsu Polska & CEE.
W efekcie transformacji zmianie uległa także struktura kadrowa agencji. Kluczową rolę Head of Amplifi objął Mariusz Kukwa, to awans ze stanowiska Head of Multiscreen Investment. W nowej roli Kukwa będzie łączył swoje dotychczasowe obowiązki z obszarami, za które odpowiadał dotychczas Arkadiusz Kawecki, który opuszcza agencję.
- W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Arkowi za jego zaangażowanie i wkład w rozwój Amplifi oraz całego naszego biznesu. Jednocześnie życzyć Mu powodzenia w realizacji nowych wyzwań zawodowych. Arek niewątpliwie był współarchitektem sukcesu dentsu, w tym awansu grupy do TOP 3 w raporcie RECMA - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE.
W lutym i marcu do zespołu Amplifi dołączą kolejni eksperci, którzy wzmocnią działania w obszarze digital, OOH i komercjalizacji produktów.