iProspect oficjalną agencją mediową dla BMW Europe.
iProspect, część globalnej sieci dentsu, z powodzeniem kończy wyścig o budżet mediowy motoryzacyjnego giganta. BMW i MINI powierzają agencji obsługę wszystkich kanałów mediowych offline, których zasięg dociera aż do 24 rynków europejskich.
Tym samym iProspect zostaje oficjalnym partnerem marki - firma będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich kanałów mediowych offline w całej Europie. Współpraca jest następstwem decyzji BWM i MINI dot. zmiany dotychczasowej strategii zarządzania komunikacją offline - od teraz marka stawia na holistyczną sieć komunikacyjną, obejmującą wszystkie rynki europejskie.
Opierając się na wieloletnim partnerstwie z BMW Group, nowy zakres usług oferowanych przez iProspect oznacza obsługę kanałów mediowych offline na 24 rynkach w regionie EMEA, w tym w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Francji, Szwecji, Niemczech i Polsce.
Dzięki wcześniejszej współpracy z BMW Group na dziewięciu rynkach, zespoły agencyjne iProspect doskonale rozumieją potrzeby aby przy przyśpieszyć rozwój marki. Rozszerzając swoją ofertę na 15 nowych regionów, iProspect nie przestanie demonstrować wartości płynącej z budowania wizerunki marki BMW i MINI w oparciu o autonomiczne kanały mediowe. iProspect będzie ściśle współpracować z The Marcom Engine w roli partnerskiej agencji mediowej online.
„Jestem dumny z długofalowego partnerstwa, jakie utrzymywaliśmy z BMW Group na wielu europejskich rynkach w ciągu ostatniej dekady i cieszę się, że możemy rozszerzyć tę współpracę o nowe regiony. Pasja do marek BMW Group, oraz zaangażowanie w tworzenie wymiernej wartości biznesowej za pośrednictwem mediów, jest istotną częścią naszego zadania. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wprowadzenia bardziej progresywnego myślenia i modelu usług opartych na współpracy, aby pomóc BMW i MINI w rozwoju ich działalności” – powiedział Thomas Le Thierry, dyrektor generalny ds. mediów w regionie EMEA w dentsu international.
Więcej informacji o działalności i filozofii iProspect, oraz o tym, jak agencja rozbudowuje kampanie dzięki sieci dentsu, znajduje się na www.iprospect.com.
Tym samym iProspect zostaje oficjalnym partnerem marki - firma będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich kanałów mediowych offline w całej Europie. Współpraca jest następstwem decyzji BWM i MINI dot. zmiany dotychczasowej strategii zarządzania komunikacją offline - od teraz marka stawia na holistyczną sieć komunikacyjną, obejmującą wszystkie rynki europejskie.
Opierając się na wieloletnim partnerstwie z BMW Group, nowy zakres usług oferowanych przez iProspect oznacza obsługę kanałów mediowych offline na 24 rynkach w regionie EMEA, w tym w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Francji, Szwecji, Niemczech i Polsce.
Dzięki wcześniejszej współpracy z BMW Group na dziewięciu rynkach, zespoły agencyjne iProspect doskonale rozumieją potrzeby aby przy przyśpieszyć rozwój marki. Rozszerzając swoją ofertę na 15 nowych regionów, iProspect nie przestanie demonstrować wartości płynącej z budowania wizerunki marki BMW i MINI w oparciu o autonomiczne kanały mediowe. iProspect będzie ściśle współpracować z The Marcom Engine w roli partnerskiej agencji mediowej online.
„Jestem dumny z długofalowego partnerstwa, jakie utrzymywaliśmy z BMW Group na wielu europejskich rynkach w ciągu ostatniej dekady i cieszę się, że możemy rozszerzyć tę współpracę o nowe regiony. Pasja do marek BMW Group, oraz zaangażowanie w tworzenie wymiernej wartości biznesowej za pośrednictwem mediów, jest istotną częścią naszego zadania. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wprowadzenia bardziej progresywnego myślenia i modelu usług opartych na współpracy, aby pomóc BMW i MINI w rozwoju ich działalności” – powiedział Thomas Le Thierry, dyrektor generalny ds. mediów w regionie EMEA w dentsu international.
Więcej informacji o działalności i filozofii iProspect, oraz o tym, jak agencja rozbudowuje kampanie dzięki sieci dentsu, znajduje się na www.iprospect.com.