Marka WMF powierzyła agencji przygotowanie kampanii mediowej nowego produktu premium – ekspresu do kawy WMF Perfection. Agencja odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online.
Kampania promująca nowość w ofercie marki WMF, realizowana jest pod hasłem „WMF Perfection. Wszechzmysłowa przyjemność”. Do współpracy w projekcie został zaproszony m.in. polski projektant mody – Dawid Woliński.
W promocji nowego produktu wykorzystane zostaną zarówno spoty reklamowe na YT oraz w TVN, jak i kampania banerowa. Planowane są również aktywności w obrębie portali społecznościowych, wykorzystujące niestandardowe targetowanie, umożliwiające dotarcie do grupy odbiorców.
– Podejmowane aktywacje realizują kluczowe cele, jakie były przed nami postawione, a także wskaźniki efektywności zarówno w procesie optymalizacji kosztu zakupu, jak i dotarcia do grupy docelowej – tłumaczy Aleksandra Maksymiec, Communications Manager w iProspect, dentsu Polska.
Ogólnopolska kampania marki WMF właśnie wystartowała i będzie emitowana do połowy grudnia br. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Performance Media, za zakup mediów – iProspect z grupy dentsu.